Sön 4 september

2011-09-04 @ 17:34:15
Min röst försvinner mer och mer för varje dag. Och det är inte bara jobbigt rent praktiskt, men det börjar bli ganska psykiskt påfrestande. Min största passion är sången, jag tar mig äntligen iväg till en skola där jag får göra det jag älskar mest och så tappar jag rösten. Jag vet att det kommer att gå över, men just nu är det bara så jäkla jobbigt. Jag känner mig faktiskt riktigt deprimerad. Alla andra går omkring och nynnar och jag kan inte få ut ett ljud. Nästan så jag vill gråta en skvätt.

Men jag äter tabletter och ikväll ska jag experimentera lite och pröva ett knep som min musiklärare i högtadiet tipsade om. Det ska tydligen vara jätteäckligt, men väldigt effektivt. Det är varmt vatten med citron, honung och vitlök. Det låter verkligen jätteäckligt också, men just nu prövar jag faktiskt vad som helst för att få tillbaka min röst. Men om inte tänkte jag gå till vårdcentralen på tisdag morgon, när jag ändå har sovmorgon och se så att det inte är något som tänkte hålla i länge och om jag kanske kan få nån medicin som funkar. Fort.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com