Tors 1 september

2011-09-01 @ 19:41:17
Jag har precit tömt min mobil på bilder, och lagt över på datorn och haft mig. Jag har insett att jag måste ju ta mer bilder! Jag pratar på om vilken upplevelse det här är, men då måste jag ju ha bilder! Och jag tänker försöka börja redan imorgon. Då är det nämligen kick off-fest för hela skolan. Och då ska jag försöka fota så det står härliga till.

Jag och min kära granne Jessica var och köpte hostmedicin idag, eftersom vi hostar otroligt mycket båda två. Det var några tabletter som man skulle svälja, och tydligen kunde man få ont i huvudet av dem. Och just nu har jag huvudvärk. Men det kan även vara för att jag dansat hela dagen idag, från åtta till fyra. Det kan man nog bli bra utmattad av. Så nu ska jag bara ta det lugnt, dricka massa te och mysa.

Hej så länge!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com