Mån 5 mars

2012-03-05 @ 12:52:00
Idag är en jäkligt bra dag, måste jag säga. Solen skiner, jag har den bästa måndagen man kan ha med bara några få, men helsköna lektioner. Blir förvisso sent ikväll, men det gör inte mig någonting. För solen skiner i lilla Markaryd idag (man kan nog säga att det är någon slags vår här btw), och jag är lycklig och glad. 

Och för er som undrar så händer det inte så mycket här, vi jobbar mest med att öva inför audition. Det är dans, låtar, monologer och allt annat sånt där som hör till. Börjar bli lite nervöst, men kul är det! Så jag får se vart jag hamnar i höst liksom. Men nu ska jag kila iväg och öva på en discolåt jag och några tjejer i klassen ska köra nästa vecka. 

Tjipp haj!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com