Hjärnkapacitet på noll?

2009-02-10 @ 16:11:53
Det känns så. Min hjärna är icke längre fungerande. Det är vad jag tror på i alla fall. Och idag är allting bara... blä. Jag är sjuk, känns som att jag missar en massa saker jag borde ha varit med om. Känns som om jag har massa saker jag borde göra, men jag gör dem inte. Det känns som att jag gör massa saker jag INTE borde göra. Och jag säger bara; FAN.

Först och främst ligger jag som sagt hemma, Sjuuuk. Men vet ni vad jag gjorde? Jag ringde till frisören och beställde tid till imorgon, då jag antingen borde vara i skolan, eller ligga hemma och vara sjuk. Hur DUM får man vara? Blir nästan irriterad på mig själv..
Och sen alla himla läxor, som jag inte gör? De är lite jobbiga, kan jag ju påpeka. Eller NEJ, det är de inte alls, det är JAG som är dum. Alltså hur kan jag tillåta mig själv att bara lägga allting på hög, när jag vet att jag tycker det är så himla jobbigt?! Åhh, vissa dagar förstår jag inte på mig själv.

Jag hoppas ni är med diciplinerade än vad jag är!
Ciao <3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com