11 januari

2009-01-11 @ 21:49:39
Jag är ganska dum egentligen. Jag är laktosintollerant, och så har jag druckit mjölk. Jag mår ganska illa nu. Faktum var att pappa gjorde te till mig, tog fel mjölk, och jag ansåg att jag kunde dricka skiten ändå. Det ångrar jag nu.. Jag inser i alla fall att jag är ganska bra på att hålla mig borta från mjölksaker annars, med tanke på att jag inte mått så här illa på ett tag nu. Usch!

Hur som, har inte orkat fixa mer på bloggen, har inte orkat så mycket alls faktiskt. Så ni får helt enkelt stå ut ^^

Hur har helgen varit? Min har varit redigt trevlig. Hade tjejkväll med Amsan och Lela i fredags. Vi var nästan löjligt tjejiga. Det blev god mat, hallonsuffléer, Hunk-memory, ansiktsmask, manikyr, Mamma Mia (Sing-a-long versionen såklart!) och lassvis med popcorn. Skitkul! Älskar de där tjejorna, always will!

Igår blev det hemma bara, Jessica kom på kvällen och åt frukt och bär med mig. Var ett tag sedan, då hon varit bortrest. Men trevligt som vanligt! Snart 18 års vänskap! Betyder Mest!

Och idag blev det slappt. Känner mig alltmänt slut och förkyld, hostar, snörvlar, ögon och näsa rinner. Usch.. Men jag gick ut och promenerade med en söt Katinka :) Det var riktigt trevligt, där vi gick bland grushögarna! Hoho ^^

Min helg, mina vänner. <3

Ciao!



Dagens soluppgång

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

De va "smalt" duktigt av oss, så vi fick nåt gjort iaf! ;) å du va me söt, som alltid <3

2009-01-12 @ 19:20:04

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com