7 mars

2009-03-07 @ 15:56:57
Värst vad kass jag blitt på att blogga av mig då! Men så kan det gå, alltså. Hur som. Har hänt jättemycket och ingenting sen sist och vet egentligen inte vad jag ska skriva om det, så jag struntar i det, haha. Det kommer nog sen. Just nu är hela huvudet bara ett kaos och jag vet inte hur jag själv tänker, så att försöka få ner det här känns lite Mission Impossible just nu.

Btw, har just läst ut "Landet bortom haven", boken jag köpte för ett antal veckor sedan. Den var riktigt bra faktiskt! Det var inte riktigt som jag förväntade mig att den skulle bli, men jag blev glatt överraskad. Både sorglig, hemsk, och otroligt fin på samma gång. Att rekommendera! Nu ska jag fortsätta mig igenom de böcker jag planerar att läsa. Just nu är det fyra stycken på tur. Underbart!

Hjärtligaste

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com