Äntligen sommarvärme!

2009-05-31 @ 12:00:02
Kändes som om det aldrig skulle komma, de där temperaturerna som får en att nästan vilja gå IN istället för UT. Men det är faktiskt riktigt skönt ute, man kan ju gå i bara linne och t-shirt utan att det blir för kallt.

I mitt fall är det skönt om man rör på sig, till exempel promenerar. Jag vill gå ut och jogga, men jag tror inte min kropp kommer tycka om det i den här värmen. Så jag ska snart ut och promenera. Måste ju faktiskt gå och handla snart ändå, då kan jag lika gärna ta en omväg till affären.

Vad gör ni på en helg som innehåller sommarvärme?


Ps. det ser även ut som att det blir regn under natten till min studentdag, och sedan bara molningt och runt 12 grader på dagen. HELT OKEJ för min del, bara det itne regnar!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com