Usch...

2009-10-20 @ 12:55:52
... för sjukdom. För sjuk har jag blivit. Det är ingen influensa, men det är ont i halsen och huvudet, tillsammans med en låg feber. Det är inte så jättefarligt, men jag är precis för sjuk för att orka någonting. Men tillräckligt pigg för att inte sova, eller lägga mig och titta på film eller nåt. Vilket gör mig lite smått rastlös. Jag är alltid så fruktansvärt rastlös när jag är sjuk.

Men jag hittade just ett nytt album med Three Days Grace på Spotify :D Vill ni med Spotify lyssna? Jag har precis bara kört igång första låten, men än så länge låter det bra. Om man gillar sån här musik alltså. Men smaken är som baken - bred och delad!

Så nu ska jag lyssna lite här, sen blir det en stor kopp te, en film i soffan under en filt.
Ta hand om er.
<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Emil från musikalen

Krya på dig! Du kan ju inte vara sjuk på torsdag när vi sätter roller ffs. :D

2009-10-20 @ 21:30:29

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com