Håret ja..

2009-09-10 @ 23:46:11
Är man någonsin nöjd med sitt hår? Nja... kanske. Inte alltid. Jag är aldrig nöjd med mitt hår. Aldrig. Det är antingen för kort, för långt, för ljust, för mörkt. Men på senaste tiden har jag verkligen.... ÄLSKAT mitt hår. Så vad gör jag? Jag går och förstör det. JAG FÖRSTÖR DET! Det ser hemskt ut, och jag var det inte för att jag väntat så länge på att det ska växa, så hade jag garanterat slitit (alternativt klippt, då jag inte är något större fan av smärta) av det. Rakt av bara. Jag har experimenterat och klippt och färgat och haft mig, med mitt hår förut. Men det här är ta mig sjutton det värsta jag har gjort. Det ser förskräckligt ut på precis alla sätt och vis.

I vanliga fall hade jag kunnat visa hur illa det är, men inte den här gången. Inte ens det bjuder jag på. Så mycket hatar jag det. Jag klarar inte av det. Slöseri med pengar, och nerver!!!

För i helvete...

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com