Mitt i natten-bloggning

2010-12-02 @ 03:35:48
Jag satt verkligen halva natten och plugagade. Den uppgift jag var tvungen att få klart så här på stört tog längre tid än jag räknat med. Så nu är klockan halv fyra på natten, om fyra och en halv timme måste jag åka till skolan, och jag ska ha hunnit sova och gått upp innan dess, haha. Det smartaste vore ju om jag gick och lade mig och inte satte mig och bloggade. Men jag blev klar, och är så nöjd, för jag satt verkligen fast länge. Så jag var tvungen att dela med mig om framgången. Men hur som helst är en sak avklarad, och that's all that matter, just nu. Men nu ska jag försöka få några timmars sömn.

Hasta luego!
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com