Så här är det...

2010-01-07 @ 19:54:22
  • Bloggen får stanna. Åtminstone ett tag till.
  • Jag har stora planer för mitt liv. Eller det är i alla fall planer, vilket jag inte haft förut, hah! Min huvudsakliga plan är:
    - Få praktikplats/arbete ----> (vilket i sin tur förhoppningsvis leder till) någon slags hyfsad inkomst.
    - Använda en del av min inkomst för att öva upp sången/dansen/teatern.
    - Spara undan ytterligare en del av min inkomst (för att kunna resa).

    Och målet med allting; Komma in på PAS (Performing Art School) i Göteborg. :D

  • Och sist men inte minst; Jag har hittat en ascool kompis. Men jag lyckas inte få upp bilden nu, så den kommer sen.


    Ta't lugnt!
    <3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Vad härligt! :D

2010-01-07 @ 22:58:04
URL: http://medurs.blogg.se/
Skrevs av: persika

åh kära fina götet! då minsann! jag ska också bo där nån gång i mitt lilla liv!

2010-01-12 @ 22:21:59

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com