Salve!

2010-01-09 @ 13:44:03
Jag loggade in för att skriva något, och så fort jag kommit in - ja, då glömde jag bort vad jag skulle skriva. Haha! Det är inte lätt ibland.

Jag tror dock det var något med att göra att inte tycker om vintern. Vilket förvisso inte är någon nyhet kanske, men jag insåg igår hur jobbigt det är. Jag tappade känseln i ett finger igår kväll, trots dubbla vantar. Det var lite läskigt, och inte okej! Så nu vill jag bara ha värme.

Och jag tänker trotsa vintern med att titta på Salve! Jag fick låna dvd:n av en vän, så jag ska absolut försvinna bort i Salve-tiden ett tag. Hur bra kan det bli? :D

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linnéa

Det är bra, låt bloggen vara kvar för jag tittar in här ofta, även om jag sällan skriver någon kommentar. Jag och Simone har gjort en blogg, kolla gärna in den! :D



www.nyfikenunderbar.blogspot.com



Puss!

2010-01-11 @ 11:18:21

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com