Cuttad av ett juicepaket

2011-04-29 @ 10:32:34
Jag vet inte varför, och jag vet inte hur det hela började. Men på gårdagens musikal var Tove smått flummig och jag var ännu flummigare som gapskrattade och allting. Och mitt under ett skrattanfall viker jag mig dubbel och dyker rakt in i Toves juicepaket som cuttar mig på kinden. Det kändes, men jag kunde inte sluta skratta. Och jag skrattade, och skrattade och skrattade, och kunde inte riktigt sluta. Och helt ärligt var det jätteskönt att ha ett sånt där skrattanfall då man inte kan sluta.

Hur som, nu är det fullt ös hela helgen. Idag ska jag iväg på sång, sen hem för att dumpa/hämta grejor, sen iväg till Gröna Lund, och efter det vidare till Tove. Lördag ska jag städa hela dagen, för att sen på kvällen troligtvis dinera med Simone, för att sedan kila iväg till Orhem för att fira valborg. Och på söndag.. Jaa.. Det blir en fin dag helt enkelt.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com