Sön 10 april

2011-04-10 @ 22:25:37
Syster min ligger fortfarnde på sjukhuset, men förhoppningsvis börjar hon må lite bättre snart. Men allt det där är ju så klart relativt, hon lär nog få vara kvar minst ett par veckor. Men alla små steg är framsteg. Men jag ska försöka hälsa på igen innan jag åker till Göteborg, om hon orkar ha mig där. Men jag hoppas det, skulle vara skönt.

Och jag har lektion imorgon, och jag hade nästan glömt bort det. Det var två veckor sedan jag var i skolan, så jag har liksom vant mig vid att inte behöva åka dit, har ju suttit hemma och pluggat.

Något betydligt roligare är dock att jag hade sånglektion med min gamla sångpedagog idag. Riktigt kul, faktiskt, även om det märks att jag lättare blir trött i rösten. Men jag det är ju förstås inte så himla konstigt, med tanke på att jag inte alls sjunger lika mycket som jag gjorde för ett par år sen. Det ska det förhoppningsvis bli förändring på! Jag hoppas, verkligen Hoppas det i alla fall.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tommy

Vi håller tummarna för att hon kommer därifrån så snabbt som möjligt, frisk och gla. :)

2011-04-13 @ 05:58:05

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com