Ons 3 augusti

2011-08-03 @ 16:39:34
Hallå alla vänner.
Jag befinner mig i Lysekil för tillfället, och jag kan bara säga att jag känner mig så oerhört lycklig! Jag kom hit för två dagar sedan, och sedan dess har jag umgåtts med släkten, snorklat, solat, ätit god mat, paddlat kajak, badat, fått en normal dygnsrytm och njutit till tusen. Detta är ett sånt paradis, och skulle det vara sommar i Lysekil året om skulle jag flytta hit på stört! Jag ser fram emot att börja skolan, men när jag är här och har det så underbart så är det som att jag aldrig vill fara härifrån.

Hoppas ni har det bra där ute! God knows att jag har det. :D

Haj så länge!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Vad härligt det låter! Ha det så fint och skaffa skype snart! <3

2011-08-04 @ 21:03:33
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com