Tis 9 augusti

2011-08-09 @ 23:00:43
Det börjar kännas att jag flyttar snart. Jag var och hämtade tre resväskor från källaren, jag bad Simone köpa en IKEA-kasse åt mig när hon ändå var där, och sakta men säkert börjar jag gå igenom saker och lägga undan för att de ska åka med alla femtio milen bort. Och det är bara fyra dagar kvar nu. Och det lär inte vara en lugn stund! Träffa kompisar onsdag, torsdag, fredag, lördag och packa på den lediga tiden. Och på söndag bär det iväg! Jag har nog inte riktigt förstått det ännu, men ju mer jag packar desto verkligare blir det och desto nervösare och mer exalterad blir jag. Men det betyder väl bara att allt är precis som det ska vara inför en flytt!

Tjo flöjt!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com