Tis 5 juli

2011-07-05 @ 05:15:58
Jag är nyss hemkommen från jobbet, vilket är wonderful för det betyder att jag ska nanna. Innan jobbet träffade jag dock Linnéa, Simone, deras vän Andrea (från Göteborg!) och hennes vän - som jag inte kommer ihåg namnet på just nu.. Elvira? Elina? Bara Lina? Ja, hon hade ett namn i alla fall.

Men jag måste bara säga att mitt hus verkligen suger. Hissen står för tillfället still igen, för tredje eller fjärde gången på bara ett par veckor. Så efter att ha delat ut tidningar halva natten gick jag mina sex trappor upp. Var jag inte trött innan blev jag det då, kan jag säga. Men när jag sen ska släcka törsten så är kallvattnet puts väck. Det är varmt eller varmare som gäller. Suck. Just när jag bara vill utnyttja i-ländernas bekvämligheter.

Men det ska jag förvisso göra nu, för nu ska jag sussa så sött!

Hej på er!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

när kallvattnet bara är puts väck och allt man vill är att dricka ett glas vatten... det kan ärligt talat få mig att börja gråta. Hemskt men sant. Jag lider med dig!!

2011-07-05 @ 10:27:05
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/
Skrevs av: Linnea

Trevligt att du hängde med och fint att få sällis hem! :-) <3

2011-07-07 @ 07:35:12
URL: http://linneakarlgren.devote.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com