Mån 20 juni

2011-06-20 @ 00:12:41
Klockan är rund midnatt och här sitter jag och bloggar. Har inte så mycket bättre för mig. Precis som jag knappt gjort nåt de senaste dagarna. Det mest aktiva var strandfest med en massa blandat folk igår, vilket var nice. Annars har det varit tämligen slappt, måste jag säga. Det har dock även varit dåligt väder, så det kanske går lite hand i hand.

Och jag har precis fyllt i min bekräftelse till Markaryd, och önskat boende och så. Så nu börjar det bli väldigt officiellt, det hela! Och jag är toktaggad! Det känns som att jag måste börja packa vilken dag som helst, fast det är mer än en månad kvar. Men spännande är det, och som vanligt så är det ungefär det enda jag tänker på. :)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com