Mån 16 maj

2011-05-16 @ 21:44:40
Jag dissade intagningsprov Sundsvall/Ålsta för tillfället. Bad om att få komma en annan dag, om det var möjligt. För dels hade jag ingen lust och dels så var jag sjukt oförberedd. Istället ringde jag Öland och fick reda på att jag stod som reserv. Ett sånt där besked som jag vill men inte vill ha, för jag vill inte gå i ovisshet. Det känns som att jag ska bli tillfälligt psykstörd. Men det är väl bra egentligen! Hoppas på det bästa bara. Skulle tydligen få något brev i veckan, för jag glömde fråga en massa saker. Men det ordnar sig.

Och biljetterna är ordnade till Bjärnum. Åker lördag - måndag, med audition på söndagen. Och samtidigt har jag Amanda med mig, och det känns riktigt skönt tycker jag.

Så det är så det ligger till just nu!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Är alla auditions för musikalutbildningar eller? Känner att jag har missat totalt här borta :P

2011-05-17 @ 11:51:09
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com