Tors 6 oktober

2011-10-06 @ 13:37:47
Idag är det en regnig dag i södra Småland. Men jag måste säga att det är ganska passande. För jag har bara en lektion kvar idag, och då ska vi bara kika på film. För jag borde verkligen städa mitt rum idag. Jag har inte orkat ta tag i det sedan efter jag var i Stockholm. Så det är dags nu. Jag har ju dessutom tagit med mig en dvd-spelare från Stockholm, så jag kan ju spendera den regniga kvällen med att titta på film. Det är ju inte helt illa.

Igår var en ganska skön dag också. Det var lite av varje, och vi hade master class igår. Då sjöng jag Out Tonight från Rent och jag är faktiskt riktigt nöjd! Det finns fortfarande lite att jobba på, men jag tyckte det gick jättebra, för den är inte helt lätt, den låten. Och mest av allt försökte jag bara ha kul, och det hade jag verkligen! Senare på kvällen Skypade jag med min fina Simone, vilket ledde till att jag var riktigt riktigt glad efteråt. Så när jag skulle gå in i köket för att göra te, och där satt en massa folk och hade någon slags fest så fastnade jag och satt och pratade med folk till halv ett på natten. Mitt i veckan så där.. Blev inte så mycket sömn, men folk är så härliga så det var det värt.

Tjohej!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simpan

Du, jag var så lättad och glad på samma gång efter vårat grötande på skype, haha. Snart får vi gröta på riktigt också, bara tre veckor kvar!!! ÅHHH vad jag längtar min finaste vän!

2011-10-06 @ 21:01:56
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com