Ons 14 september

2011-09-14 @ 21:26:19
Jag trodde jag hade rekordsvettats. Icke! Bambi på hal is, det var vad som hände i danssalden idag på jazzen. Fy faaasen! Är jag inte psyk-slimmad efter det här året så finns det inget mer att göra åt saken, haha.

Men hur som haver, nog om mitt svett (hur mysigt det än är). Jag är ju tokskön mot mig själv. Jag har noter till en jasslåt som är helt underbar, och nu har vi jazztema. Såklart vill jag sjunga den låten, så jag tar fram lilla mappen för att leta fram noter.

Inte där...

Hur hur hur kan jag inte ha med mig dem? Tokigt av mig! Men så kan det gå. Inte mycket att göra åt saken, menar jag.

Men här har ni ett klipp som Daniel i min klass visat. Underbart roligt! Småstadsliv, varsågod!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Först,tack för den fina kommentaren på min blogg! Åh jag vill oxå sjunga jazz! Och du det är FAN INTE OKEJ att vara UTAN DIG såhär länge! Saknar dig i massor <3

2011-09-15 @ 00:30:14
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com