Tors 22 september

2011-09-22 @ 22:23:41
Jag är så himla trött, så jag ska försöka hålla mig kortfattat. Idag har jag haft balett, sen har min grupp jobbat på vårt projekt (att framföra ett ordspråk med sång, dans och teater), och sen har jag haft jazz. På kvällen var vi iväg till Markaryds Kulturhus för att se en teaterföreställning. Shakespeares dotter hette den, och den var riktigt bra. Det är en kvinna som har skrivit den, regisserat sig själv och framför den helt själv. Hon berättade efteråt att hon skulle köra den i två veckor när hon började. Hon har gjort den i åtta år nu. Det var riktigt häftigt tycker jag.

Efter det tog jag, Alexander, Sarah, Jessica, Tove och Olle oss till bastun! Det var riktigt riktigt skönt och nu är jag så trött och mosig i hela huvudet så det är verkligen dags för sömn. Och imorgon är det fredag! Bara lektioner fram till lunch, sen är det helg! Så sköööönt. Veckorna här går snabbt och långsamt på en och samma gång, så även fast man inte kan sluta sjunga, dansa och leka på helgen så ser man fram emot helgen lika mycket ändå. Lustigt, det där.

Puss på er!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com