Tis 10 januari

2012-01-10 @ 22:54:42
Nu var det ett tag sedan sist, men så kommer det vara ett par veckor framåt. Det som hänt sedan sist är att jag har varit med släkt och vänner, firat nyår, myst och slappat, åkt tillbaka till Markaryd och börjat skolan igen. Och nu har klassen flyttat in i Kulturhuset, för om en och en halv vecka har vi premiär med Vinterrevyn! Herregud, så fort tiden har gått. Och det är riktigt, riktigt stressande. Men det känns bra ändå. Jag är helt övertygad om att det kommer bli super. Men det kommer vara många långa och tunga veckor framför oss nu. Därför hoppas jag att ni förstår att det där med att sätta sig vid datorn inte riktigt är prio ett, hehe. 

Men helt ärligt har jag inte så mycket nytt att berätta i alla fall, jag gör ju bara samma sak dag ut och dag in. Kanske inte så kul för er att veta liksom? Det enda jag kan berätta är att jag tror att jag hamnat i någon mild vinterdepression eller något, för jag fungerar inte riktigt som jag vill just nu. Och även det är en anledning till att jag är ganska tråkig med att höra av mig. Men vintersolståndet har ju varit, och nu blir dagarna bara ljusare och ljusare, och med det blir jag bara gladare och gladare! Så håll i er, vettni! Snart är jag up and going igen.

Pussen!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com