Andra advent

2008-12-07 @ 11:23:02
Yes, då var det dags att tända andra ljuset. Blir dock inte förrän ikväll. Just nu sitter jag och funderar över vad sjutton jag ska ge min kära familj i julklapp. Börjar kännas lite sent, men hela min familj är ju redigt långsamma med att få ut vad de vill ha. Så vad ska man göra? Jag ska köpa till mamma, pappa, bror, syster och två kusiner (Ni vänner som inte får något, ursäkta, men jag kör på sparlåga i år, allt för att ha cash till studenten och allt det kostar!). Jag har köpt till mamma, för det var ganska självklart vad jag skulle köpa. De andra är som... Ja, det skulle inte förvåna mig om jag sitter och funderar, sliter mig i håret och liknande, för att köpa något helt random två eller tre dagar innan julafton. Som alla andra år alltså.

Men när jag har skrivit färdigt här ska jag fixa i ordning mig lite och glida in till stan. Man brukar ju få mer inspiration i stan än hemma i alla fall. Och om inte så är en tur till stan inte så illa det heller. Jag har ändå inget annat att göra, så why not, tänker jag.

Till dess, ha en trevlig andra advent :)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com