Duktigt! :D

2008-12-10 @ 17:25:37
Idag har jag på mitt schema endast en engelskalektion, från 14.10 till 15.30. Och vi skulle få tillbaka ett omdöme och göra en utvärdering. Detta då jag hade feber hela gårdagen. Så jag stannade hemma idag, från den lektionen, och pluggade istället. Och hör och häpna, jag PLUGGADE faktiskt. Jag har gjort klart mina svenskaanalyser, som skulle varit inne för flera månader sedan, och jag är NÄSTAN klar med min engelska, och har sedan bara Språkhistorian kvar. Jag kommer nog bli klar imorgon eller på fredag :) Med resterna alltså, sen har jag en poetisk text till på måndag, men det borde gå bra.

Jag känner mig jätteduktig, med tanke på att jag har kämpat för att orka ganska länge nu, och nu är jag snart ikapp :D Så glad, så glad :)

Det enda som tynger mig nu är planerna inför nyår :P Jag har världens ångest  x) Känns inte så kul :P Men det ordnar sig nog på ett eller annat sätt. Det är jag hundra på.

Ha det gött i julemörkret, bara 13 dagar kvar till julafton ;)

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Vad bra :D men ingen ångest över nyår :/ de e ju faktiskt bara en natt de handlar om ;)

2008-12-10 @ 21:52:40

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com