Hurt!

2008-12-28 @ 00:52:20
Och inte det engelska ordet för smärta, jag menar 'hurt' som i hurtig! För det känner jag mig! Jag har nämligen bestämt mig för att jag ska tvinga mig upp vid 8-9 imorgon och gå ut och powerwalka/jogga. Jag tror mer på powerwalking, tycker det är najsligt :) Jag har ju dock värsta problemen med att ta mig upp på morgnarna, så här på vintern. Men imorgon, boom baby, då ska jag upp! Önska mig lycka till, I'm gonna need it ;P

Jag har även lyckats få mina päron att gå med på att åka och leta tapeter åt mig. Äntligen! Då kanske man kan få börja göra i ordning rummet då, så jag kan flytta in i ETT rum, så jag slipper ha mina saker på två ställen. Jag ska dock spendera MASSA tid med att slänga en MASSA saker. Speciellt kläder... Jag har äckligt med kläder jag inte använder... Jag behöver inte platsen jag har i min garderob, jag är bara så dålig på att slänga saker. Men nu... Jaa, då ryker de. Helst av allt vill jag kunna slänga ner en massa.... OH, vilken sprillans underbart bra idé jag fick! Jag tömmer min byrå på skit, och min garderob på skit, så jag kan ha saker i byrån, och DÄRMED kanske jag kan lura på mamma min garderob, så kan jag ta hennes, ute i lilla hallen! Gud, vad smart jag är! Tror ni hon kommer gå med på det..? Jag är skeptisk... Men jag vill VERKLIGEN inte ha min garderob.. Den tar upp löjligt mycket plats. Plats som jag vill ha! Jag kan ju alltid försöka..
Jaja, så ser min morgondag ut, vi får se hur det går! Jag kan ju uppdatera er imorgon, om jag kommer ihåg ^^

Ciao

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com