Juldagen

2008-12-25 @ 21:38:54
Okej, snabb resumé över gårdagen. Vi fixade höll på hela förmiddagen, åkte till min syrra, åt mat (Jag tvingade i mig lite), kollade Kalle och öppnade presenter. Jag fick följande;
  • Josh Groban's cd - The Collection
  • Aristocats (till min Disney-samling!)
  • Ett fodral till min gitarr
  • En Nemi-almanacka för 2009
  • Två set lakan
  • En halsduk
  • En snygg skål (stilren sådan från ikea, som jag tänker köpa fler av)
Och idag har jag gjort NADA, fram till att jag och Gaby bestämde oss för att gå och se Yes-Man, med Jim Carrey. Helt underbar! Jag behövde en Jim Carrey-film känner jag. Super liksom!

Anyhow, go' fortsättning.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Nemi! SKojskoj :D saknar dig söt <3

2008-12-26 @ 00:24:09
Skrevs av: Hi-Expod

Du träffade mig och Simone här med :D!

2008-12-30 @ 17:24:05
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com