jullov

2008-12-19 @ 17:23:14
Vintern är inte mitt halvår säger jag bara. Speciellt inte nu på slutet. Jag tror jag har försovir mig 3 dagar av 5, bara den här veckan. Helt ovärt.. Och jag hatar att försova mig, jag blir helt mentalt trött och sönderstressad i onödan typ. På hösten i nian försov jag mig i princip varje dag. Sjukt...
Och vi hade julavslutning idag, och jag försov mig. Vilket var KASST av mig, för lärarna gjorde massa kul, och jag missade tydligen det coolaste ._. Typiskt min otur...

Jag hade tänkt att vakna tidigt idag, och ha jätemycket tid på mig för det jag skulle göra. Och Gaby skulle ringa mig halv nio, för att se till att jag inte försov mig. Jag vaknade vid 7, somnade om, blev väckt av pappa klockan nio (då min buss som jag skulle ha tagit gick), och blev typ en kvart försenad. Fick senare reda på at Gaby inte ringt, för hon somnat på bussen. Lyckat...

Men iaf.. Jullov, alltid något. Jag känner mig inte alltför taggad. Visst vill jag sova och skit, men jag vill inte fira jul, jag vill inte fira nyår. Och jag har inget annat att göra, förutom sova, och jag kommer typ inte orka göra saker, vilket är bajs, för jag blir fett deprimerad när jag är hemma och har tråkigt flera dagar. Men jag orkar aldrig liksom... Speciellt inte nu när det är så mörkt...

Men på söndag är det vintersolståndet. Det vill säga att nästa vecka börjar det bara bli ljusare och ljusare!!!!! :D:D:D Det känns väldigt skönt, för som sagt, vintern är inte riktigt min årstid. Jag fryser 24/7 och jag kan i princip inte göra något annat än att sova. Allting känns helt enkelt bara onödigt. Så jag vill ha sommar och sol, eller åtminstone vår. Och när jag börjat skolan igen är det bara 5 månader kvar till studenten!! SHIT, jag håller på att kissa på mig att nervositet och glädje, bara jag tänker på det, haha! Men jag längtar så mycket. Men jag insåg idag hur mycket jag kommer sakna lärarna. Och jag tycker min mentor är lite dum som inte kan vänta ett halvår med att börja plugga igen ._. han är ju typ bästa läraren... Men jag tycker han är skyldig mig att komma till studentskivan då! Så det så...

Och jag längtar till 16 februari! Då börjar kören igen :) Jag har varit lite halvhjärtat för kören innan, men nu saknar jag kören sjukt mycket. Det är så himla roligt!

Hur som, det är helt sjukt hur tiden rinner iväg. Jul nu, och lovet kommer snart vara över, och då kommer allt hända med en himla fart! Det kommer vara plugg, projektarbete, mösspåtagning och födelsedag, studenten och sommaren. Shit.... Och lyckat att jag endast skulle skriva om hur jag kom försent imorse, men det blev en halv vägg av text om vintern, allt som händer fram till sommaren osv.

Hursom, ta hand om er i vinterkylan!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

haha, du är rolig du, ja vet inte riktigt vad som va roligt, men i alla fall. Men du, vi får väl fylla dina dagar me skojjiga saker! Ja är iofs inte alls hemma, haha, men iaf. Du kan hänga me till mitt land å göra ingenting me mig istället ;) Å på nyår ska vi ju ha massa skoj! :D glöm inte å tänka positivt å gå in med att du kommer ha ett sjukt kul och härligt jullov! ;)

2008-12-20 @ 13:57:53

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com