Snyggt...

2008-12-17 @ 10:52:13
Jag borde vara i skolan nu. Min lektion började 10.10. Men det blev inte så..

Jag vaknade runt 8.40 av att Gaby sms, och skrev att hon missat bussen och därmed skulle missa i princip hela lektionen. 'Jag missade att gå upp', var ungefär det jag svarade, då jag egentligen hade behövt gå kl 9. Jag lade ifrån mig mobilen för att sätta mig upp, bara det att jag somnade som en himla stock istället! Vaknade efter det, och klockan var då 10.15. Och det var den lektionen 8) Och eftersom min nästa 'lektion' (ettornas julshow) börjar vid två, känner jag ingen större stress till skolan. Jag känner egentligen att det är väldigt onödigt att åka dit nu, men jag vill se julshowen. Dessutom vill jag vara social, och inte bara tänka på det gråa vädret.

Så nu ska jag ta och fixa mig, i lugn och ro, och kila till skolan, för jag har inget annat för mig.
Smell ya' later!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com