16 november

2008-11-16 @ 18:41:03
Ganska slapp helg må jag säga. Har gjort absolut ingenting. Eller jag cyklade till en liten vän, tog en lång promenad, för att sedan cykla hem. Jag trodde jag skulle ha maffiga träningsvärken, men den slapp jag! Duktig mig, som stretchade! Det var väldigt skönt må jag säga. Jag ska ut och röra mig mer. Det säger jag ofta, men jag ska börja bättra mig.

Igår fick jag även reda på lite omdömen från lärarna i de olika ämnena i skolan. Besvikelsen var ganska stor, det verkade vara något som var fel i varenda ämne, till och med de jag tyckte gick bra. Så jag fick ångest. Jag satte mig och skrev en analys i svenskan, började med engelskan. Men jag har inte någon ork. Och det är bara allmänt jobbigt, allt det här. Jag vill få det överstökat, men jag vet inte var jag ska hitta orken. Det är ganska... irriterande. Men jag tror jag ska ta någon dag i veckan, då jag ska sätta mig på ett café och plugga. Själv! Jag ska inte ha med mig någon, för då kommer jag bli distraherad. Det ska i så fall vara någon ambitiös människa som också har saker att göra, som också pluggar. Annars kommer garanterat bli distraherad och det behöver jag inte just nu! Jag har ångest över att jag tydligen inte ligger så bra till som jag trodde, jag är stressad över att tiden rinner ifrån mig. Allämn ångest alltså...


Men imorgon är det konsert. Ska bli... kul? Jag vet inte. En del är kul, en del vill jag bara skita i. Men det blir nog bra ändå, hoppas jag. Jag ska i alla fall ge järnet! Som alltid på en konsert. Jag ger verkligen allt på en konsert. Förra året fick jag influensa precis när vi skulle ha konsert på Soppteatern. Stod jag på scenen? Jajamänn, det gjorde jag. Jag gav allt jag hade för tillfället och det gick skitbra. Sen gick jag hem och var dundersjuk i två veckor, med influensa och ögoninflammation på samma gång, men jag kunde minsann vara nöjd över mig själv med konserten! Det är på konserterna jag känner att jag lever. Jag ÄLSKAR att ha konserter. Jag vill ha flera konserter. Jag älskar det. Känns klyschigt att säga det, men jag är tamefan född till det.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Max

Då har vi båda haft en ganska seg helg :P

Det där med omdömena sög ju, ibland förstår man inte varför,speciellt inte när man själv känner att man har gjort bra ifrån sig:S

Hoppas du hittar orken, det där med att sitta på ett café och ta det lugnt och plugga verkar vara smart :) tummen upp Kämpa på jag stöttar :D



JA KONSERT IMORRN! Fett kul^^ Bara jag slipper bli så jävla nervös haha! Det ska bli kul att höra alla live, lite annorludna än att höra i en musiksal xD

Och ja jag tror också att du är född till att stå på scenen och sjunga och ha konsert! Det blir ju alltid så bra =) Lycka till imorrn och med allt annat!



2008-11-16 @ 21:18:24
Skrevs av: Katinka

Du var bäst på konserten! som vanligt ;) Ja älskar att höra dig sjunga, skulle typ kunna sitta en hel dag å bara lyssna..



Ja kan plugga på café me dig, ja är ju typ super ambitiös ;) fast är ja me dig kanske ja inte riktigt är de iofs.. för då äre ju roligare att snacka :P Men hoppas de ordnar sig iaf! säg till om du behöver hjälp ;) Pussar <3

2008-11-18 @ 18:15:30

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com