Helg!

2008-11-21 @ 18:52:08
Jaa, hörrni. Allt lugnt i livet? För mig är det coolt. Även fast jag känner ångest för i princip allt, haha. Men lite uppdateringar säger vi då. Var på julshow (det var lite blandat dock) i Globen i onsdags. Otroligt kul faktiskt :)



Sjukt kul var det i alla fall :)
(Ps, mitt videoklipp)

Igår hade vi öppet hus i skolan. Lite mindre kul. Jag ville inte vara där alls, jag hade ont i halsen, Nathalie var inte där och Heidi kunde inte sjunga. Det var mindre kul. Men i alla fall, det gick väl helt ok.

Men idag är det lugna puckar. Det är sitta hemma och läsa som gäller ikväll. Ganska mys faktiskt. Haha, jag sov på en madrass på golvet inatt (om du undrar varför, så för att jag inte orkade bädda min säng och för att den är sjukt skön, haha!) och jag har en väldig lust att bara dunsa ner på den och mysa ner mig. Får väl göra det senare ikväll, måste läsa en bit till.

Imorgon blir det att fira Linnéa :) Ska bli trevligt, men jag har INGET att ha på mig!!!! Det känns inte sååå himla kul. Men jag får väl... improvisera? Håll tummarna för att jag lyckas fixa ihop något!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Anonym

Okej, jaa, jag fyller den 29e iaf .. bah .. krångelkrångel .

Dansar popping :) Vad dansade du ? Kram :]

2008-11-24 @ 20:09:01

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com