Måndag igen.

2008-11-10 @ 15:39:15
Jaa, nu är det åter igen måndag, och snart dags för kören. Ikväll gäller det, det är konsert. Ska bli riktigt roligt, och jag ser fram emot att få sjunga min lilla solosnutt. Det är ju inte mycket, men man får ju vara glad för det lilla!

Jag har haft en helt underbar dag idag faktiskt. Jag har varit på riktigt gott humör,och allting har varit... Ja, bra! Började dagen med sånglektion. Det gick super! Jag gick köra lite Oasis, och bälta på. Jag älskar att köra rock, det är en härlig teknik, och man får ut så himla mycket! Man känner sig liksom lättad efteråt. Rawk 'n' röll, så att säga!

Efter det höll jag äntligen mitt tal i svenska. Det gick faktiskt ganska bra. Jag tyckte jag pratade otroligt snabbt, men jag höll tydligen ett lugnt tempo. Ja där ser man. Men det skulle vara ungefär fem minuter. Min tid: 4.57. Det tycker jag var ganska bra gjort av mig, inte sant? Haha

Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Lunch och mentorsmöte, men det var inte så himla viktigt, haha. Så nu sitter jag och laddar inför ikväll, ska snart börja göra mig i ordning. Måste äta, och fixa hår, smink och kläder! Lite tjusig måste man ju ändå vara. Det är dock riktigt synd att min kära mor är jätteförkyld och inte kan komma. Men min syster kommer, och mormor. Och möjligtvis min far, men han har också varit sjuk, så det vet jag inte. Men det kommer nog gå bra i vilket fall som helst. Jag kommer ha roligt, i alla fall.

Önska mig lycka till nu, och ha det gött! Jag sjunger för er :D
Kram så länge

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

:O Hur gick de på kören då? Hade lyckats att helt glömma bort det, fast vi snackade om de :P fan va bra me talet :) mitt blev 4.20 :P

2008-11-11 @ 17:55:01

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com