22 oktober

2008-10-22 @ 20:20:06
Idag har faktiskt varit en bra dag. Jag har varit riktigt glad och avslappnad. Jag fick gjort mitt pm till svenskan, jag fick gjort min engelskauppgift. Jag har redan lämnat in min NuKo-uppgift, som ska in senast imorgon. Sen när börjar jag lämna in saker flera dagar innan de ska in? Men jag borde göra det en vana. De lite lättare läxorna börjar bli ganska lätta att göra. De lite större, kraftigare läxorna orkar jag inte göra än, men det är steg i rätt riktning! Känns bra, lättat på något vis.

Och tack till Lilian som varit en pärla och underbar vän idag! Och alla andra dagar också, men hon fick mig på riktigt bra humör. Det tackar jag för! <3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com