Välkommen till min nya blogg!

2008-10-17 @ 21:22:57
Man skaffar en blogg, och ett automatiskt första inlägg hamnar där. Det blev en rubrik, som jag passande nog tyckte kunde få stå kvar för mitt allra första blogginlägg. Fast egentligen borde det ju stå "Välkommen till min första blogg!". För någon större vana vid bloggar kan jag ju inte påstå att jag har. Men ni är i vilket fall som helst såklart väldigt välkomna! Jag ska göra mitt bästa för att roa er, göra er intresserade av vad som mig händer, gärna få fram diskussioner om saker och ting. Eller vad det nu är ni vill få ut av att läsa en blogg. Jag hoppas, hur som helst, att ni ska finna något intresse i vad jag skriver.

Bloggen är som sagt ännu ny för mig, jag hoppas innerligt att jag får koll på allting inom kort. Då kommer jag troligtvis blogga en del.

Ha det underbart till vi ses och hörs igen!
xo (nu var jag väl ändå trendig? Nej inte riktigt.)

Skriv nåt fint
Skrevs av: RonjaLindgren

Tack, jag känner mig redan välkommen ! =)





I'll Be back!



2008-10-17 @ 21:32:09
URL: http://ronjalindgre.blogg.se/
Skrevs av: Julia

Underbart skrivet min elementäre Watson :)

Najs :D

2008-10-17 @ 22:28:08
URL: http://bluecaravan.blogg.se/
Skrevs av: RonjaLindgren

hihi visst joe jonas for ever =) har ud shoPpat?

2008-10-18 @ 13:05:06
URL: http://ronjalindgre.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com