Vatten, stan är full av vatten

2008-10-30 @ 14:55:44
Här sitter jag i köket och stirrar ut genom fönstret. Det praktiskt taget öser ner. Det är lite skönt, men det är grått och trist. Jag ska snart fortsätta städa. Pappa får hit en gammal vän från västkusten, med tjej och barn. En tolvårig son, tydligen ett stort fan av CounterStrike. Jag känner på mig att han kommer vara riktigt social och rolig *host*. Men men, tur att jag har lite att göra. Eller mycket att göra. Inspelning imorgon, 50års fest på lördag, och läxor så fort jag har tid. Måste verkligen fixa mitt tal nu! Fast Johan har ju sagt åt mig att kanske nöja mig med halvbra saker. Jag får väl försöka nöja med halvbra saker.

Ska även åka iväg till Farsta sen. Mor hade fått ett infall och vill köpa en vinterjacka till mig. Jag klagar absolut inte. Men det blir ju knappt vinter här längre. Men men, jag tackar och tar emot istället :)

Ska även passa på att lämna in min mobil. Intaget där man sätter laddare, hörlurar osv glappar. Och det är inte t ex hörlurarna i fråga, för när jag har mina hörlurar i mammas liknande mobil sitter de som berget. Så jag ska få det fixat. Innan försäkringen slutar gälla. Hoppas det ordnar sig bara. Jag tycker om min mobil :)

Well, nu bär det av till städningen igen, fast jag egentligen vill lägga mig och sova ett tag. Joina katten i dvalan liksom. Man kanske ska gå i ide?


Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com