Vilket dygn..

2008-10-25 @ 23:17:52
Så mycket har hänt på bara ett dygn, ändå är det småsaker. Jag har gått från hyper och glad till fundersam och frustrerad. Från uttråkad och blek till hoppfull och livlig. Jag trodde allt var helt okej, till det kom fram att saker och ting var helt och hållet motsatsen. "Någons" pojkvän (eller nyligen ex? Inte säker) har sprungit väck, och jag försöker stötta. Jag trodde även att livet gick framåt, medan jag märkte att vissa står och trampar på samma ställe, utan att hitta ut. En lugn och trevlig lördagkväll för någon, blev till en mardröm till någon annan. Jag går på bussen för att åka hem, åker förbi tre polisbilar och en ambulans. Åker vidare i lördagskvällen... Jag klev av bussen, och utanför videobutiken i centrum står fem polisbilar, ägaren av butiken, som nu är avspärrad. Bara en vecka efter att mataffären i samma centrum blivit rånad. Man blir plötsligt på helspänn, och varenda litet främmande ljud får en att hoppa till. Vad kommer härnäst?



Har just varit hos en kär gammal vän. Vi har hurtat oss och varit ute i kylan och promenerat. Tagit det vanliga snacket, bara pratat om allt från killar till kläder och skor till matvanor och skolarbete. Sedan bar det hemåt. Vi åt gott och tittade på en film. Pippi Långstrum på de sju haven, för att vara exakt. Vi såg den ofta när vi var små, och vi blev smått nostalgiska. Det var otroligt kul! Som vanligt! :D


Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Aj aj aj då, låter ju inte lika bra. Men de är bara att hålla hoppet uppe <3

2008-10-26 @ 01:00:26
Skrevs av: Ronja

hej gumman, det är lite svårt att förklara men du tar den lååånga länken drevid youtubeklippet och kopierar. och på din design när du ska göra nytt inlägg så ska du klicka upp den lilla html-knappen (breve en liten knapp med ett träd på) och klistra in den på den nya rutan som kommer upp och sedan spara. =) Hahahoppas du förstod, annars får vi bestämma en kväll då vi är båda inne på msn så jag kan förklara bättre =)

2008-10-26 @ 17:33:42
URL: http://ronjalindgren.blogg.se/
Skrevs av: ronja lindgren

ååh älska pippi! aaah minnen <3

2008-10-27 @ 16:23:58
URL: http://ronjalindgren.blogg.se/
Skrevs av: ronja lindgren

saknar dig grymt mkt meed bäääjb <3<3<333 pöss ^^,

2008-10-28 @ 07:40:23
URL: http://ronjalindgren.blogg.se/
Skrevs av: Maria

OSKKAAAAAR! :P HAHAHA

2008-11-02 @ 21:17:01

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com