13 april

2009-04-13 @ 21:30:02
Måndag kväll. Imorgon är det skolan igen. Känner mig ju föga road. Men på onsdag är det dårfinkeri igen, och på söndag bär det av till London i tre dagar! Kan knapp bärga mig. Jag blir helt till mig varje gång jag tänker på det. Det blir nog jätteroligt!

Och jag ska försöka få mina föräldrar att köpa mig en konsertbiljett i födelsedagspresent. Sen ska jag hitta någon som vill gå med mig och titta. Men det är en annan femma, haha.



Vad tycker ni om detta förresten?

Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

dubbiedubbiedubbie-duu sjunger en fin sång för dig

2009-04-15 @ 10:36:44
URL: http://hi-expod.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com