Ny design och musikal i massor

2009-04-04 @ 00:06:32
Ja, har ny design. Ingen aning om vad jag har gjort, jag hade tråkigt nån dag i alla fall. Säg gärna vad ni tycker dock!

Hur som.. Jag får abstinens av D&D, vill vara där och köra hela, hela tiden! Jag var även och såg på Hair idag. Gud vad jag också vill... Jag vill stå i ramljuset. Jag älskar D&D, har kul heeeela tiden. Men jag vill fasen inte stå osynlig i skuggorna. Jag vill synas på scen. Det är ju där jag trivs så bra!! Gahh, det är illa nu alltså, haha!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Heleneee

D&D abstinens infinner sig i lilla jag med.

2009-04-04 @ 17:10:50
Skrevs av: Katinka

Men gå med i musikalgruppen som gjorde Hair! Du skulle passa bra där ;)

2009-04-04 @ 18:40:48

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com