Omotiverad, men stressad.

2009-04-17 @ 18:15:27
Folk skulle ha köpt biljetter till studentskivan senast idag. Folk sa att de SKULLE, men inget har hänt. Förutom tre personer, varav två var mina kompisar jag tvingade möta mig. Det är lite jobbigt, när man inte sålt antalet biljetter man ska. Men det SKA lyckas till slut! Jag vet det bara...

Och på söndag bär det av till London med Eng C-gruppen. Skitkul! Det, Dårfinkar & Dönickar och studenten är det enda jag ser fram, och kan peppa mig själv till just nu. Allting annat är bara nere på botten. Läxor, omtapetsering av mitt rum, städning, musicerandet - det är bara en stor röra av saker jag inte kan bry mig mindre om just nu. Så det så...

Förresten..! För er som har Spotify tycker jag att ni kan lyssna på detta. En riktigt upplyftande låt ;)
Och för er som inte har Spotify kan ni lyssna på samma låt här!

Ciao!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com