Vi dårfinkar...

2009-04-09 @ 17:17:34
Hade föreställning idag. Jag var inte särskilt pepp. Men det är kul ändå, folk är så härliga och.. jaa, det är så kul! Fick ont i halsen dock, och jag tyckte att jag sjöng väldigt surt. Men Martin kom och sade efter att "vad bra ni sjöng idag!" Så jag antar att det inte hördes ut, vilket är bra! Så då känns det inte riktigt lika illa. Även om man var opepp. Nu är jag hemma igen, och önskar jag var en sån som kunde sova mitt på dagen. Vilket jag inte kan, men jag VILL. Det ska mycket till för att jag ska kunna sova mitt på dagen. Inte ens en liten tupplur kan jag ta. Vilket jag tror att jag skulle må bra av. Men men!

Och kusinen har blivit utskriven från sjukhuset idag! Så skönt att höra!  :D

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com