Förkylning på väg!

2009-12-15 @ 12:16:36
Jag håller på att bli förkyld. Det är helt värdelöst! Jag som äntligen börjat få saker att göra! Det kanske är just därför jag blitt förkyld, förstås. Men men..

Förhoppningsvis kommer vår fastighetsskötare och kan hjälpa till och borra lite hål, så jag kan få upp gardinerna i mitt rum. Då blir det nog riktigt fint och dant, tror jag. Men vi får se om han kommer, det har ju snöat en massa, och gör ännu, så han kanske har fullt upp på annat håll. Det märker vi.

Snart kommer pappa från affären - han rapporterade lussebullar. I don't mind. Lite te, lite lussebulle. Det gör nog susen mot förkylning!

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com