Yo yo yo

2009-12-07 @ 16:14:01
What's hangin'?

Har haft en släng deppighet lurandes över mig ett tag. Rejält trist, man orkar inte riktigt bry sig om.. ja, någonting över huvud taget. Och energin! Den är ju som bortblåst, och det är verkligen itne det man behöver när dagarna blir mörkare och mörkare.

På tal om det! Jag har nedräkning till vintersolståndet, för då vänder det! Jag behöver verkligen att det blir ljusare, så nu har jag nedräkning. Och vet ni vad? 15 dagar kvar tills varje dag blir ljusare och ljusare. Alltså 14 dagar kvar till vintersolståndet. Det kan jag absolut stå ut med!


Men hur som. Fortfarande arbetslös (tjoho - nej). MEN jag har däremot tagit mig till KompetensTorget, som ska se till att jag får coachning och allt det där. Nu jäklar ska det hända nåt. Känns asskönt. Och om jag vill kan jag träna gratis varje dag fram till nyår. Förhoppningvis kan jag göra det på Eriksdaglsbadet efter nyår, men det återstår att se. Men det verkar bra hur som helst.


Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Men vi avslutar med att sammanfatta lite med en +/- - lista.

- Vintern :c
+ Vännerna
- Arbetslöshet
+ KompetensTorget (jag har goda aningar)
- Eventuell köldallergi :((((( (och folk undrar varför jag hatar vintern. Depp + dåliga reaktioner på kyla = INTE KUL!)
+ Musikalen! :D
+ Mitt rum ^^
+ All bra musik jag hittat på Spottan! :D

That's it.
Ta hand om er själva, och varandra
<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Ja vars fan tog den där sprudlande energin vägen som infann sig någongång mellan april och oktober?

2009-12-09 @ 03:01:09
URL: http://medurs.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com