2 februari - skolk?

2009-02-02 @ 17:56:05
Okej, jag borde kanske inte skylta med det här, men i princip halva förra veckan skolkade jag. Det är inget jag brukar göra, men jag kände mig bara så himla nere! Och hela helgen har jag mått prima ballerina, bara haft sjukt trevligt och lugnt och soft. Måndag, tillbaka i skolan, och jag håller redan på att braka ihop igen. Jag orkar inte! Jag vill ha tillbaka min gamla sånglärare, för jag tål inte den jag har nu, jag vill skita i hela projektarbetet, och helst av allt vill jag bara strunta i allt förutom ensemblen och köra på, för att sen ta studenten. Det är ungefär det jag känner att jag orkar. Så... Jaaa, jag behövde skriva av mig, suck! Och mitt PA!? AAAAAAAHHHHHHHH säger jag bara! Och det är inget bra AAAAAAAAHHHHHH.



Vill även passa på att göra lite reklam; GratisMode.se. Detta är en sida där man helt gratis registrerar sig, samlar på sig poäng för att sedan kunna byta till sig trisslotter, biobiljetter och presentkort (t ex på affärer som H&M, Vero Moda med många fler!). Är inte det här ett kap eller? Jag är medlem, tycker det hela är en win/win-situation. Så varför inte bli medlem, ni med? ;)

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

snart är vi där! <3

2009-02-02 @ 20:52:44

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com