26 februari

2009-02-26 @ 13:49:29
26 februari? Jisses, snart mars månad. Alltså, jag brukar alltid se fram emot min födelsedag, men den här våren är det så himla mycket som händer, så jag har inte alls tänkt på det. Jag brukar börja nedräkningen vid nyår någon gång, fram till maj. Nu är det snart mars och jag har inte ägnat det en tanke. Kanske tur det. 19 känns väldigt gammal. Minns när jag var 12-13, och min syrra var nitton. Jag tyckte hon var jättegammal. Nu är jag snart 19 och jag känner mig helt tom bara vid tanken på det. Ingen ångest eller så, det känns bara väldigt overkligt. Det känns overkligt att jag försöker söka jobb, som jag vill behålla länge, inte bara över sommaren. Känns overkligt att veta att jag inte kommer ha sommarlov, utan jag kommer ta studenten, och sen bli "arbetslös". Men ingen ångest...

Hur som, har just spendetar 45 - 60 min med att städa badrummet. Hatar mitt badrum. Jag försöker göra det bra, rent, fint och fräscht, men det är äckligt. Äckligt, I tell you! Jag beskyller katterna. Vi skulle ha väldigt rent utan katterna. Känner mig lite elak, men jag är trött på dem. Det är bara stökigt och smutsigt överallt, det är katthår, det är kattmatslukt och rester, det är lukten från kattlådan och det är ÄCKLIGT! Jag vill flytta hemifrån och bo ensam, utan katthår, kattmat och kattlådor. Det krävs ju dock det där jobbet jag inte har ännu, för att kunna flytta hemifrån. Man kommer inte så långt med 1050 kr i månaden (som jag dessutom inte får mer efter juni). Men ingen ångest här inte...

HUR SOM, ikväll blir det Plan Three och Bandit-fest på Harry's. Blir nog SKÖJ! I annat fall får jag höra bra musik i alla fall. Tummen upp! Och peace out.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Amsan

LOOOLLLIIISS! säg inte att du blivit en bloggareXD hur fixar du tid å engemang undrar jag?:) men d e trevligt å läsa, hör ju´int SÅ mkt av dig numer:/ Aja, ha en härlig kväll å helg, om vi int ses:)

2009-02-26 @ 21:35:04

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com