3 februari

2009-02-03 @ 22:51:54
Jag ska sova om en kvart. Jag börjar tidigt imorgon. Men just nu sitter jag och kollat på The Big Bang Theory, underbar serie, på kanal 5. Jag råder er att se den!

Jag börjar bli trött också. Jag och Johan satt och pratade i telefon i nästan en timme. Det var trevligt. Fast mitt uttal på Ramlösa blev mobbat, haha! Men det var som sagt trevligt!

Och de läxor jag bestämt mig för att göra idag har jag inte gjort. Jag och Oscar satt i det lilla lunginflammationsorsakande rummet. Det var lite roligt. Och de där hålen i lådorna?! Mystistk??? Men kul ^^ Jag har mått braaaa idag, och jag ska försöka vara glad imorgon också, trots basgruppsmöte 8.50, fyra timmars håltimme och teater på kvällen. Det ska nog gå!

Ciao så länge, ta hand om er!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com