"Fifan!"

2009-02-19 @ 10:47:14
Gårdagskvällen var inte så himla kul. Jag kände mig helt plötsligt mindre värd, allmänt och socialt fel. Anledningarna är inga jag tänker ta upp här. Men det var inte så kul. Någon tog det jag irriterar mig allra mest på, när det kommer till mig själv, och tryckte upp det i ansiktet. Jag har inte känt mig så nertryckt sen åttonde klass. Men jag vet vem jag är, och jag behöver inte att någon ska komma och säga hur jag ska vara. Så nu ska jag göra det jag ska, dvs klä på mig och fixa mig, och ge mig iväg till skolan. Och detta ska bli en bra dag! För efter idag har jag bara en lektion kvar, sen är det sportlov. Ska bli så skönt!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

Usch :/ spooooortlov snart<3

2009-02-19 @ 12:42:11
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com