Te-o-man

2009-02-18 @ 21:31:25
Sitter för tillfället och sörplar i mig dagens fjärde kopp med te. Jag brukade ha en vana på två koppar/dag. Blev visst dubbel upp idag. Men jag klagar inte! Te är gott. Jag har helt enkelt inte kunnat låta bli. Det vanliga morgonteet. Sen blev jag jättesugen på te på engelskan, så jag köpte te. Jag åkte och fikade med mina vänninor och insåg att det underbara kaféet hade Mango-te! Min lycka..! Självklart var jag tvungen att ta en kopp. Och nu är det det hederliga gamla kvällsteet.

Och jag borde så mycket, men jag orkar så lite, och jag skiter i resten! Har haft en super dag, jag har bara tre lektioner kvar denna vecka, sen har jag lov. Det ska bli skönt. Och när man kommer tillbaka till skolan är det för sjutton mars! Jisses vad tiden går..

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

sv: tack! :D jag är chai-latte-o-man xD fast mitt chai är slut så jag måste gå på espressohouse nu när jag är i malmö :3

2009-02-19 @ 08:30:34
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com