Vatten över huvudet?

2009-02-22 @ 01:12:33
Möjligtvis.. Jag sitter och fixar med en hemsida jag inte ALLS vet varför jag gör den så komplicerad, när jag inte behöver. Det blir BRA, men jag kommer behöva fixa så himla mycket med att hålla den uppdaterad >< Vet inte varför jag gör det. Jag känner mig väl ambitiös.. Eller jag låtsas i alla fall. Jaja, jag får ta en sak i taget, och se hur det går. Det tror jag i alla fall på.

Imorgon ska jag försöka att inte sova alltför länge, kanske åka till Punkt Shop och köpa glajor? Perhaps, perhaps..! Får se. Jag vill i alla fall att det ska bli vår, det gör mig så mycket mer taggad till att över huvud taget gå ut. Att klä på sig kläder för att inte frysa är ju ett projekt i sig.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Elin/Sugar

Punkt Shop har snygga saker 8)

Jag vill också ha vår! ._.

2009-02-22 @ 14:51:03
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/
Skrevs av: Linnéa

Våren borde veeerkligen snabba på nu annars kanske inte jag är kvar här när den kommer gah! Puss på dej dej!

2009-02-22 @ 20:21:57
URL: http://vemkundeana.blogspot.com

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com