21 januari

2009-01-21 @ 22:03:28
Idag fyller modren år; grattis! Och idag fyller Malin år; grattis! :D

Jag har varit ganska blank idag.. varit trött, inte orkat, inte velat. Basgruppsmötet var ovärt, håltimmen var dock sjukt kul. Mestadels tack vare Helene och Oscar, och rumphoppningen och 100 m vodkadropp :D Helt underbart! Så mycket har jag inte skrattat på länge, jag trodde jag skulle hamna i någon slags andnöd. Härligt =)
Pianolektionen gick bra, fick en ny låt att öva på. Engelska gick åt skogen, och det var jättejobbig, för jag hade huvudvärk, och visste inte alls vad jag skulle skriva.

Kan även påpeka att alla klubbar som jag och Johan inte är med i, de klubbarna kan ta sig ^^

Men dagen är över. Imorgn är det Arbetsmiljö och Säkerhets-lektion, sånglektion (._.), sen snabbt hem och fixa och äta, sen till dansen! yay :D Måste hitta mina braiga skor dock.. Tyckte inte de jag hade förra gången fungerade så bra. Men de gick an i alla fall :D Och sen är det fredag och heeeelg! Jag längtar =)

Som Truman säger; "Good morning! And if I don't see ya; good afternoon, good evening and goodnight!" (The Truman Show, 1998. The Truman Show - Internet Move Database)

Skriv nåt fint
Skrevs av: Anonym

GLÖM INTE DILEVA MED ANKFÖTTER! XD

2009-01-26 @ 21:36:47

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com