28 januari

2009-01-28 @ 20:55:31
Det är onsdag, och jag känner att det borde ha varit helg för två dagar sen. Så trött är jag på den här veckan. Skolveckan. Allting som inte har med skolan att göra känns toppen! Men skolan suger verkligen musten ur mig just nu. Men en positiv grej är att jag tror jag har börjat komma igång med mitt projektarbete! Bättre sent än aldrig, right?

Anyways, hoppas allt är bra hos er! Ciao.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Julia

Det är aldrig helg när man vill ha helg, dessutom suger skolan. Jag har bara lust att hoppa av just nu och göra något jag verkligen brinner för, men ja, vi borde liksom.. gå klart. Jag avundas dig inte att du har ett halvt år kvar... okej, lite då.. JO ganska mycket :(

2009-01-29 @ 00:24:39
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/
Skrevs av: Julia

sv; asså jag vet inte hur jag mår :o det är helt bajs.

2009-01-29 @ 12:35:07
URL: http://littlemissintresting.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com